Blomst – Royal Copenhagen

Kampagnesite

2018

Royal Copenhagen blomst

Kampagnesite for Royal Copenhagens nyeste serie blomst.

Vi har leveret: Front-end, back-end udvikling, digital sikkerhed, design & rådgivning.

Royal Copenhagen ønskede et nyt site for deres nyligt introducerede serie; Blomst. Det blev til et kampagnesite, der udstråler den eksklusivitet og elegance, som Royal Copenhagen er kendt for. Vi har stået for den tekniske del, mens Liquid Minds har stået for den visuelle del af sitet. Vores opgave har været at sikre en teknisk platform, der lever op til kundens behov nu og er fleksibel nok til at kunne udvides i fremtiden. Vi har ligeledes været ansvarlige for at rådgive om de tekniske muligheder i forløbet.

Sitet er på fem sprog og inkluderer et teasersite med countdown, inspirationsfilm og præsentation af hele produktserien. Sitet blev udviklet på WordPress således, at Royal Copenhagen selv kunne stå for opdatering af indhold løbende. WordPress blev også valgt med henblik på løbende at kunne koble ekstra sprog og sider på. Sitet kan løbende udvides med ny funktionalitet, hvis dette ønskes. Det har været vigtigt for både kunden og os, at man ikke er låst i den funktionalitet der er valgt. Det er generelt vores tilgang på alle projekter, at skabe den fornødne fleksibilitet.

Royal Copenhagen har købt en sikkerhedspakke hos os. Det betyder, at vi hver måned står for at opdatere plugins og scanne sitet for virus. Opstår der udfordringer ifbm. opdateringen (eksempelvis grundet en konflikt mellem et plugin og WordPress) står vi for at udbedre fejlen. Skulle siden imod forventning blive hacket vil vi også stå for at rense den så siden kommer tilbage til udgangspunktet.

Design af Liqiud Minds

Skal vi hjælpe dig med dit næste projekt?

Jeg vil gerne ringes op